Μια διαφήμιση της Samsung που επικρίθηκε επειδή έδειχνε μια γυναίκα να έχει βγει μόνη της για τρέξιμο στις 02:00, έχει εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία.

Όπως διαβάζουμε στο BBC, αρκετοί παραπονέθηκαν ότι η καμπάνια smart watch ήταν ανεύθυνη για την ενθάρρυνση της μη ασφαλούς συμπεριφοράς.

Ωστόσο, η Αρχή Προτύπων Διαφήμισης (ASA) είπε ότι οι διαφημίσεις «δεν ενθάρρυναν μια μη ασφαλή πρακτική και δεν ήταν ανεύθυνες».

Η συντάκτρια του περιοδικού Women’s Running Έστερ Νιούμαν, είπε ότι η απόφαση «κάνει τους ανθρώπους να πιστεύουν ότι δεν υπάρχει τίποτα να ανησυχούν».

Η Samsung ζήτησε προηγουμένως συγγνώμη για το πώς θα μπορούσε να είχε ληφθεί η διαφήμιση «Night Owls» όταν κυκλοφόρησε τον Απρίλιο.

Έδειχνε μια νεαρή γυναίκα να τρέχει μόνη της στο Λονδίνο τη νύχτα με ακουστικά, προκειμένου να προωθήσει το Galaxy Watch και το Buds.

Η διαφήμιση προσέλκυσε 27 καταγγελίες στην ASA από θεατές που ανέφεραν τον αριθμό των πρόσφατων περιπτώσεων, όπου γυναίκες είχαν δεχθεί επίθεση σε παρόμοιες συνθήκες.

Ομάδες και ακτιβιστές είπαν επίσης στο Radio 1 Newsbeat ότι η διαφήμιση ήταν «μη ρεαλιστική».

Ωστόσο, η ASA εξέτασε τη διαφήμιση και διαπίστωσε ότι δεν παραβίαζε τους κανόνες – πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα ληφθούν περαιτέρω μέτρα.

«Θεωρήσαμε ότι το τρέξιμο μόνο τη νύχτα, από μόνο του, δεν ήταν πιθανό να οδηγήσει σε βλάβη ή τραυματισμό. Αν και αναγνωρίσαμε ότι μια επίθεση θα μπορούσε να συμβεί, αυτό ήταν εκτός του ελέγχου ενός ατόμου και θα μπορούσε επίσης να συμβεί σε άλλα, καθημερινά σενάρια και σε όλες τις ώρες της ημέρας ή της νύχτας», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

Το Reclaim These Streets περιέγραψε προηγουμένως την εκστρατεία ως «βουβή» λόγω του θανάτου της 23χρονης Ιρλανδής δασκάλας Άσλινγκ Μέρφι, η οποία σκοτώθηκε αφού πήγε για τρέξιμο τον Ιανουάριο.

Δείτε τη διαφήμιση της Samsung